vrijdag 19 november 2010

Dijkshoorn - Nico Dijkshoorn

Ik 'ken' Nico Dijkshoorn al vanaf de eerste serie Big Brother in 1999. Hij schreef toen dagelijks een stukje (over de uitzending van die avond) op het forum waar ik ook altijd kwam. Wij gingen niet slapen voordat we dat stukje hadden gelezen, het was meestal hilarisch.
Ik hou dus voor het grootste gedeelte erg van zijn manier van schrijven. Dit boek staat vol met columns en korte verhalen en ik heb er erg van genoten, soms zitten gniffelen maar ook ook meerdere keren hardop gelachen. En de meest absurdistische heb ik  overgeslagen ;-)
Leuk boek voor op je nachtkastje!


***

2 opmerkingen:

Ton de Kruyff zei

Kijk, nu weet ik tenminste ook wie die Dijkshoorn is. Volgend jaar komt hij in Langedijk trouwens een lezing geven.

Marian zei

oh dan kom ik zéker, reserveer alvast maar twee plaatsen voor me hahaha, ik wilde namelijk ook al dat we 'm in Bergen zouden uitnodigen!!