zondag 27 maart 2011

Sneeuwval - Tess Gerritsen

Het was alweer een tijdje geleden dat ik een Tess Gerritsen gelezen had. Het is wel anders nu, nadat ik de serie af en toe gekeken heb, ik zie dus nu echt personen voor me als ik aan het lezen ben. In deze thriller komt Maura Isles niet thuis na een conferentie. Ze is in een impuls meegegaan met een oud-studiegenoot, en wat vrienden, de sneeuw in. Maar ze zijn gestrand in 'Kingdom come'. Jane Rizzoli gaat naar haar op zoek, maar dan lijkt Maura gevonden te zijn, in een uitgebrande auto. Superspannend, heerlijk om te lezen.

****

1 opmerking:

Ingeborg zei

Grappig, ik heb hem ook net uit en ook een tijd Tess Gerritsen niet gelezen. Paul leest ze wel allemaal en van deze was hij zelfs aangedaan dus ik kon het niet laten om hem weer een keer te lezen. Vond hem ook zeer spannend en het verhaal over zo een soort sekte komt me zeer bekend voor. Ik heb het boek gelezen "Vlucht uit het land van de vrijheid" (waar gebeurd) en daar
komen heel veel van de beschreven gebeurtenissen uit het boek van Tess werkelijk voor.