zondag 13 november 2011

Déjà vu - Esther Verhoef

Ik was in de veronderstelling dat ik dit boek al gelezen had maar dat was helemaal niet zo! Ik begon te lezen en de proloog zoog me meteen het verhaal in. Typisch weer zo'n thriller waarmee je niet kunt stoppen, heerlijk. Journaliste Eva zit niet echt in een positieve periode van haar leven en is blij dat ze nadat ze ontslagen is in ieder geval nog de afspraak met haar beste vriendin heeft staan, om haar op te zoeken in Frankrijk. Ze krijgt haar echter niet te pakken en besluit om maar iets eerder te vertrekken. Als ze aankomt is haar vriendin er nog steeds niet en dan besluit ze om even in het huisje te blijven logeren om te wachten tot ze weer thuiskomt. Alleen loopt alles heel anders dan ze gehoopt had... Erg spannend en Esther Verhoef blijft voor mij de beste nederlandse thrillerschrijfster.
****

Geen opmerkingen: