zaterdag 28 juli 2012

Zonder een woord - Linwood Barclay

Wat een goeie auteur vind ik deze Linwood Barclay. De onderwerpen van zijn thrillers spreken mij enorm aan. Deze keer gaat het over de 14-jarige Cynthia die op een ochtend beneden komt en merkt dat haar vader, moeder en broer verdwenen zijn. Allebei de auto's zijn weg, er is geen briefje en ze hoort nooit meer wat van ze. Als ze 25 jaar later nog steeds volledig in het duister tast doet ze mee aan een tv programma dat vermiste personen zoekt. Dan gebeuren er allerlei vreemde dingen en komt uiteindelijk de waarheid aan het licht. Ik vond het heel spannend en boeiend, kon niet stoppen met lezen en had het heel snel uit.
****

4 opmerkingen:

Lyanne zei

Dit klinkt erg goed. Kende dit boek nog niet. Je hebt een erg leuke blog! Ik volg je. :)

Marian zei

Wat leuk, dankje!
Ik heb trouwens jouw blog ook even bekeken, dat ziet er professioneel uit!

Gerrie zei

Deze ben ik nu aan lezen en kan hem niet wegleggen ;)
xxgerrie

Marian zei

wat schrijft hij goed he?!