zondag 3 augustus 2014

Veroordeeld - Karin Slaughter

Het laatste boek waar ik op Ibiza in begon was een thriller van mijn favoriete schrijfster. Deze keer een losstaand verhaal, geen onderdeel van een serie. Ik deed er erg lang over om in het verhaal te komen en ik vond het eerlijk gezegd heel lang niet echt leuk om te lezen. De tweede helft van het boek werd wat spannender en toen gebeurde er meer. Het boek speelt in Atlanta in de jaren 70. Kate komt als groentje bij de politie werken op de dag dat een politieseriemoordenaar weer een nieuw slachtoffer gemaakt heeft. Discriminatie, homohaat, de manier hoe met vrouwen omgegaan werd.. het boek geeft een goed tijdsbeeld. Maar het duurde lang voordat ik feeling kreeg met de personages.
Al met al.. ik ben ze veel leuker gewend van Karin Slaughter.

**

Geen opmerkingen: